تست خودشناسی

 تست خودشناسی

 

درخت دلخواه خود را نقاشی کنید و خود را بهتر بشناسید 

درختی را که کشیده‌اید، با درختانی که در پایین صفحه موجود است، مقایسه کنید و ببینید بیش‌تر شبیه کدام‌یک است. بعد شرح مربوط به آن درخت را بخوانید تا درباره‌ی خود و روحیه‌تان، چیزهای جدیدی کشف کنید. برای این‌که دوستان‌تان را نیز بهتر بشناسید، از آنان بخواهید که درختی ترسیم کنند.

 

کلید تست

15 درخت در این تست وجود دارد. در درخت‌های شماره‌ی 1 تا 8، شکل شاخه‌ها مهم است و این تست، روحیه‌ی شما را براساس فرمی که به شاخه‌ها داده‌اید، تجزیه و تحلیل می‌کند. از شماره‌ی 9 تا 15، شکل تنه‌ی درخت، مورد نظر است. به این‌ترتیب، شما از این تست، دو جواب به‌دست می‌آورید که یکی مربوط به شکل «تنه‌ی درخت» است و دیگری مربوط به «شاخه‌ها» می‌باشد.

 

1) درخت با شاخه‌های انبوه و گره‌خورده:

شما از نظر منطق و اندیشه، به اندازه‌ی کافی بالغ شده‌اید و می‌توانید تعادل را در زندگی‌تان برقرار کنید زیرا احساس‌های پرخاشگرانه و افراطی و خواسته‌های نامعقول ندارید. دراصل، جاه‌طلب و افزون‌خواه نیستید و از رقابت با اطرافیان، خوش‌تان نمی‌آید. بیش از حد به خانه و خانواده و دوستان خود وابسته هستید. تمام مراحل سخت و بحرانی را به‌خوبی پشت‌سر می‌گذارید زیرا در طبیعت شما، خصوصیت انفعالی و تأییدپذیری شدیدی نهفته است. بدخواهان ممکن است این آرامش فکری شما را ناشی از تنبلی بدانند.

2) درخت با شاخه‌ها و تنه‌ی هاشورزده و سایه‌انداخته:

این نقاشی از یک ترس یا نگرانی در ضمیر پنهان‌تان حکایت می‌کند. ممکن است نگران ازدست‌دادن فردی باشید یا از این بترسید که به آرزوهای‌تان و نقشه‌هایی که کشیده‌اید، نرسید. این عدم اعتمادبه‌نفس سبب می‌شود گاهی در وجود خود، احساس بی‌کفایتی کنید. ترس‌ها را از وجودتان دور کنید تا راحت باشید و از احساس زندگی‌کردن در زیر ابرها، رنج نبرید.

 

3) درخت کاج:

اگر درختی شبیه کاج‌های کریسمس کشیده‌اید، نشان می‌دهد که نمی‌توانید با افراد‌ به‌ظاهر خوش و بی‌بندوبار کنار بیایید. درضمن، کمی بدبین هستید و معتقدید که نباید از روی ظاهر افراد قضاوت کرد. عقیده‌های محکم و پابرجایی دارید ولی قدرت این را ندارید که آن‌‌ها را با نرمش و آرامش به دیگران بقبولانید. رشته‌ای از تلخی در وجودتان است که شما را کمی تلخ و نچسب جلوه می‌دهد. البته شاید این، ناشی از تجربه‌های تلخی است که در زندگی گذشته‌ی خود داشته‌اید. باید سعی کنید با این تلخی، مبارزه کنید و خاطره‌های بد گذشته را به‌دست فراموشی بسپارید و از مردم و زندگی، با خوش‌رویی بیش‌تری استقبال کنید.

 

4) درخت میوه‌دار

شما گرفتار یک نوع غم‌خوردن مطبوع در وجود خود هستید. از این‌که گاهی در افسردگی غرق شوید و غبار اندوه بر صورت‌تان بنشیند، لذت می‌برید. در عین‌حال، بسیار مشتاقید که همیشه مورد توجه اطرافیان باشید و گاهی دروغ‌های کوچکی می‌گویید تا جلب توجه کنید و البته گاهی هم از اطرافیان، دروغ می‌شنوید. با این حال، این دروغ‌ها را چون شیرین و رؤیاساز هستند، می‌پسندید. اگر در نقاشی خود، میوه‌های درخت را به حالت فروافتادن از شاخه‌ها نشان داده‌اید، معنایش این است که حس می‌کنید فردی که دوستش دارید، در حال ترک‌کردن شماست.

 

5) درخت با شاخه‌های حلقه‌حلقه

اگر درخت خود را شبیه این تصویر کشیده‌اید، شما فردی با تمایل‌های قوی و مستحکم نسبت به آزادی فردی هستید. البته تا حدودی هم منزوی و درون‌گرایید و شخصیت خودتان را به‌طور کامل به دور از کنترل دیگران قرارمی‌دهید و به‌ندرت تحت‌تأثیر دیگران قرارمی‌گیرید. می‌کوشید طوری زندگی کنید که ایده‌آل خودتان است و به همین دلیل، دوستان‌تان را با روشن‌بینی و دقت کافی برمی‌گزینید ولی معاشرت‌های‌تان با آنان هرگز از حدودی که تعیین کرده‌اید، نمی‌گذرد. اعتمادبه‌نفس شما، قابل تحسین است.

 

6) درخت با شاخه‌های برهنه و نوک‌تیز

شما همیشه در حالت تدافعی هستید و حس می‌کنید دیگران می‌خواهند به‌نوعی به شما حمله کنند، به همین دلیل در بیش‌تر موردها، قبل از هر اقدام از طرف آنان، خودتان حمله را آغاز می‌کنید. می‌توان گفت که در شخصیت شما، خارهایی هست که خیلی راحت حاضرید آن‌ها ‌را به جان و روح اطرافیان وارد کنید‌. این خارها درضمن، نشانه‌ی بخشی پنهان در طبیعت شماست که تلخی کلام و دوستانه نبودن رفتارتان را موجب می‌شود. سعی کنید آرامش داشته باشید و به ضمیر پنهان خود اجازه دهید شما را در جهت دوست‌داشتن مردم و خوبی‌ها هدایت کند تا برای همه محبوب و دوست‌داشتنی باشید، چون استعداد محبت و مهربانی‌کردن در وجود شما نهفته است و فقط باید آن‌را پرورش دهید.

 

7) درخت با شاخه‌های رو به پایین

این درخت متأسفانه از خوشحالی باطنی حکایت نمی‌کند. شما در احساس کلی خودتان از زندگی، نتوانسته‌اید تعادل برقرارکنید. در لحظه، تصمیم می‌گیرید. واکنش‌های‌تان حساب‌شده نیست. در یک لحظه، تحت‌تأثیر حالت‌ها و احساس‌های آنی قرارمی‌گیرید. برای شما، یک تصمیم قطعی گرفتن و مدت‌ها وقت را برای رسیدن به آن صرف‌کردن، کار بسیار دشواری است. بیش‌تر وقت‌ها ترجیح می‌دهید از آن تصمیم، صرف‌نظر کنید به‌خصوص به‌محض آن‌که اوضاع، اندکی برای‌تان ناخوشایند می‌شود، کنترل عصبی خود را از دست می‌دهید و خود را به‌طور دربست در اختیار احساس‌های‌تان قرارمی‌دهید.

 

8) درخت با خط‌ها و شاخه‌های اتفاقی

اگر شاخه‌های درخت خود را درهم و برهم، نامنظم و غیرمتعادل رسم کرده‌اید، در شخصیت شما رگه‌هایی از احساس شوخ‌طبعی، نشاط و لذت‌بردن از زندگی وجود دارد اما به‌طور کلی، انسان‌ها تغییرپذیرند و حالت‌های روحی شما هم‌چون هوای بهاری است که زیاد قابل پیش‌بینی نیست. یک لحظه شاد هستید و ممکن است بلافاصله از چیزی اندوهگین شوید و به‌کلی حالت‌تان تغییر کند. بیش‌تر وقت‌ها ناشکیبا هستید و گاه بدون تفکر، تصمیم می‌گیرید و مایل‌اید بلافاصله هرچه اراده کرده‌اید، انجام دهید. دوستان ثابت ندارید چون اغلب، دوست عوض می‌کنید و همیشه در جست‌وجوی تازه‌ها و تازگی‌ها هستید. در شخصیت و خلق‌وخوی شما، بی‌هدفی به‌وضوح آشکار است.

 

9) درخت با تنه‌ی محکم و استوار و شاخه‌های کم

شما اعتمادبه‌نفس بالایی دارید و در مجموع، از خودتان خیلی راضی هستید و هیچ‌فردی یا هیچ‌حرفی و هیچ‌کاری نمی‌تواند به اعتمادبه‌نفس آهنین شما خللی وارد آورد. برای خودتان زندگی می‌کنید و به هیچ‌وجه نگران طرز فکر و احساس دیگران در مورد خود نیستید. به مال و ثروت خود خیلی می‌بالید و با مباهات به آن‌ها از اندیشه‌ی اجتماعی و زندگی مردم، دور می‌شوید. آشکار است که مردم در ذهن شما جای مهمی ندارند و جز برای فخرفروختن و یا ایجاد حس احترام و بزرگی برای خود، آنان را نمی‌خواهید. شما خودخواه، یک‌دنده و غیرقابل نفوذ هستید.

 

10) درخت با تنه‌ی باریک و بلند و شاخه‌های بی‌برگ

در طبیعت شما تمایل به خودنمایی وجود دارد و همین تمایل، انگیزه‌ای برای تشویق شما به روشن‌فکر بودن و از دیگران جدا بودن است. دوست دارید به ایده‌های تازه و جنجالی بپردازید و به یاری آن‌ها و برخی کارهای به‌اصطلاح روشن‌فکرانه، خود را مورد توجه مردم قراردهید اما به‌طور معمول، این همه شور و اشتیاق شما در مواجهه با چیزهای تازه، خیلی فصلی است و هرگز عقیده‌ای را تا رسیدن به کمال آن دنبال نمی‌کنید.


11) درخت با تنه‌ی‌ قیف‌مانند

شما فردی بسیار پرانرژی و فعال هستید و در هر جمعی که شرکت می‌کنید، روح زندگی به آن می‌بخشید. زندگی اجتماعی بسیار شلوغی دارید و اطراف‌تان را آن‌قدر دوست و رفیق گرفته است که تمام وقت‌تان را پر می‌کند و نمی‌گذارد لحظه‌ای تنها باشید.

 

12) تنه‌ی اریب

شما زیاد احساس اطمینان نمی‌کنید. بیش‌تر نگران چیزهای جزئی و بی‌اهمیت هستید و به‌خاطر اندکی کج و راست‌بودن هر چیز، حرص می‌خورید و خودتان را می‌آزارید. از تنوع به‌شدت متنفرید و مایلید در زندگی شما همه‌چیز منظم و مرتب سر جای خود قرارداشته باشد چون این نظم و ترتیب به شما احساس امنیت می‌بخشد.


13) درختی در یک جزیره

شما اغلب احساس تنهایی می‌کنید. اشتیاق زیادی برای برخورداری از امنیت عاطفی و برقراری تعادل در زندگیِ احساسی‌تان دارید ولی گاهی دوستی‌کردن را خیلی دشوار می‌یابید و به همین دلیل باوجود اشتیاق فراوان برای داشتن یک رابطه‌ی عاطفی پربار، لحظه‌ی انتخاب، فقط تنهایی را برمی‌گزینید. با این مشکل، مبارزه کنید و بیش‌تر معاشرتی و اجتماعی باشید.

 

14) درخت با خط‌های نقطه‌چین

اگر درخت را به‌طور نقطه‌چین کشیده‌اید، از جهت عاطفی و احساسی، انسانی بی‌پروا و غیرقابل کنترل هستید. اغلب بدون هیچ ملاحظه‌ای خود را با ماجراها و رابطه‌هایی که پایانش ناپیداست، درگیر می‌کنید و از عاقبتش، هراسی به دل راه نمی‌دهید. تصمیم‌های شما در بیش‌تر موردها، آنی و بدون تفکر درباره‌ی نتیجه‌های احتمالی آن است.

 

15) درخت با ریشه‌های طویل

اگر برای تنه‌ی درخت خود، ریشه کشیده‌اید، تنها چیزی که در زندگی شما اهمیت دارد، امنیت خاطر است. شما در طبیعت خود واقع‌گرا و هوشیار هستید و همیشه طوری رفتار می‌کنید که این امنیت را داشته باشید. در زندگی عاطفی، تعادلی بین خواسته‌های دل و توصیه‌های عقل‌تان برقرار می‌کنید و به همین دلیل، رابطه‌های عاطفی‌تان از بیش‌تر جنبه‌ها قبل از آن‌که پرهیجان و گرم باشد، سرد و حساب‌شده است.

 

منصوره آرام فرد

کارشناس‌ارشد روان‌شناسی

 برگرفته از ماهنامه شادکامی 

 **************************************

تست روانشناسی عشقولانه  

.
سناریوهای زیر تلاش می‌کنند که دیدگاه شما نسبت به عشق را توضیح دهند:

1- پایان دنیا نزدیک است. اگر فقط بتوانید یک نوع از حیوانات را نجات دهید، کدام را
انتخاب می‌کنید؟

الف) خرگوش ___ ب) گوسفند___ پ) گوزن___ ت) اسب

2- به آفریقا رفته‌اید. به هنگام بازدید از یکی از قبیله‌ها، آنها اصرار می‌کنند که
یکی از حیوانات زیر را به عنوان یادگاری با خود ببرید. کدام را انتخاب می‌کنید؟

الف) میمون___ب) شیر___پ) مار___ت) زرافه

3- فرض کنید خطای بزرگی انجام داده‌اید و خداوند برای مجازات شما تصمیم گرفته است
که به جای انسان، شما را به صورت یکی از حیوانات زیر در آورد. کدام را انتخاب
می‌کنید؟

الف) سگ___ب) گربه___پ) اسب___ت) مار

4- اگر قدرت داشتید که یک نوع از حیوانات را برای همیشه از روی کره زمین نابود
کنید، کدام را انتخاب می‌کردید؟

الف) شیر___ب) مار___پ) تمساح___ت) کوسه

5- یک روز، با حیوانی برخورد می‌کنید که می‌تواند با شما به زبان خودتان صحبت کند.
دلتان می‌خواهد که کدامیک از حیوانات زیر باشد؟

الف) گوسفند___ب) اسب___پ) خرگوش___ت) پرنده

6- در یک جزیره دور افتاده، تنها یک موجود زنده به عنوان همدم و همراه شما وجود
دارد. کدامیک را انتخاب می‌کنید؟

الف) انسان___ب) خوک___پ) گاو___ت) پرنده

7- اگر قدرت داشتید که هر نوع حیوانی را اهلی و دست‌آموز کنید. کدامیک از حیوانات
زیر را به عنوان حیوان خانگی خودتان انتخاب می‌کردید؟

الف) دایناسور___ب) ببر___پ) خرس قطبی___ت) پلنگ

8- اگر قرار بود برای 5 دقیقه به صورت یکی از حیوانات زیر در می‌آمدید، کدامیک را
انتخاب می‌کردید؟

الف) شیر___ب) گربه___پ) اسب___ت) کبوتر

پاسخ ها

1- در زندگی واقعی، برای چه نوع آدمهایی جذابیت و کشش دارید.
الف: خرگوش– کسانی که دارای شخصیت دوگانه هستند، به سردی یخ در ظاهر اما به گرمی
آتش در باطن.
ب: گوسفند– مطیع و گرم.
پ: گوزن– زیبا و آداب دان.
ت: اسب- کسانی که غیرقابل جلوگیری، بی‌بند و بار و آزاد هستند.

2- در فرایند ابراز عشق و درخواست ازدواج، کدام رویکرد برای شما خوشایندتر و موثرتر
است.
الف: میمون – مبتکر و باذوق که هیچگاه احساس خستگی نکنید.
ب: شیر- سرراست، صاف و پوست کنده به شما بگوید که دوستتان دارد.
پ: مار- دمدمی مزاج، پر نوسان، نفس گرم و عشق سرد.
ت: زرّافه- صبور، هرگز شما را رها نکند.

3- دلتان می‌خواهد معشوقتان چه عقیده‌ای در باره شما داشته باشد.
الف: سگ- باوفا، صادق، ثابت قدم.
ب: گربه- شیک و زیبا.
پ: اسب- خوش بین.
ت: مار- انعطاف‌پذیر.

4- چه اتفاقی باعث می‌شود که شما رابطه‌تان را قطع کنید/ از چه خصوصیتی بیش از همه
نفرت دارید.
الف: شیر- متکبر و خودخواه، امر و نهی کن.
ب: مار- هیجانی و دمدمی مزاج، نمی‌دانید چگونه او را خوشحال کنید.
پ: تمساح- خونسرد، بیرحم، سنگدل.
ت: کوسه- ناامن.

5- دوست دارید چه نوع رابطه‌ای با او برقرار سازید.
الف: گوسفند- سنتی، بدون آن که چیزی بگوئید او بفهمد چه می‌خواهید، ارتباط برقرار
کردن از طریق قلب‌ها.
ب: اسب- هر دو بتوانید درباره همه چیز با هم صحبت کنید، هیچ چیز مخفی در میان
نباشد.
پ: خرگوش- رابطه‌ای که همیشه خود را گرم و عاشق او حس کنید.
ت: پرنده- رابطه‌ای پایدار و طولانی و بالنده.

6- آیا به او خیانت می کنید.
الف: انسان- شما به جامعه و اخلاقیات احترام می‌گذارید، پس از ازدواج هیچ کار خلافی
نمی‌کنید.
ب: خوک- نمی‌توانید در مقابل تمایلاتتان مقاومت کنید، به احتمال زیاد خیانت
می‌کنید.
پ: گاو- خیلی سعی می‌کنید که چنین کاری نکنید.
ت: پرنده- شما هرگز نمی‌توانید استوار و ثابت قدم باشید، شما واقعاً برای ازدواج
مناسب نیستید و نمی‌خواهید تعهدی بپذیرید.

7- درباره ازدواج چه فکر می‌کنید.
الف: دایناسور- شما خیلی بدبین هستید و فکر می‌کنید این روزها دیگر ازدواج
سعادتمندانه وجود ندارد.
ب: ببر- شما به ازدواج به صورت یک چیز گرانبها فکر می‌کنید. پس از آن که ازدواج
کردید، پیوند زناشویی و همسرتان را بسیار باارزش و گرامی می‌دارید.
پ: خرس قطبی- شما از ازدواج می‌ترسید، فکر می‌کنید آزادیتان را از شما خواهد گرفت.
ت: پلنگ- شما همیشه طالب ازدواج بوده‌اید ولی در واقع، شناخت دقیقی از آن ندارید.

8- در این لحظه، به عشق چگونه فکر می‌کنید.
الف: شیر- شما همیشه تشنه عشقید و می‌توانید هر کاری برای آن بکنید اما به راحتی در
دام عشق نمی‌افتید.
ب: گربه- شما خیلی خودمحور و خودخواهید. شما فکر می‌کنید عشق چیزی است که می‌توانید
به دست آورید و هرگاه که خواستید آن را دور بیاندازید.
پ: اسب- شما نمی‌خواهید در قید و بند یک رابطه پایدار قرار بگیرید. به هر چمن که
رسیدی گلی بچین و برو.
ت: کبوتر- شما به عشق به صورت یک تعهد دو طرفه فکر می‌کنید

نظرات 22 + ارسال نظر
بهبهانی 1387/02/08 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام.
فکر خوبیه ولی چرا با اتوبوس؟
اتوبوس خسته کنندست
با قطار راه بندازین

پسکو 1387/02/08 ساعت 07:51 ب.ظ

کر بیی تا پسکونه ای بشیم

[ بدون نام ] 1387/02/08 ساعت 08:06 ب.ظ

سلام.انشااله که همه بهبهانیها سلامت باشن
آقای رفیع زاده راست میگن
کاش هر کسی که نظر میده اسمش رو بنویسه
اینجوری بقیه میفهمن که کی چه نظری داره.
به وبلاگ هم پیشنهاد میکنم فقط نظرات اسم دار رو تایید کنه

ای ره دیره کجان 1387/02/10 ساعت 04:25 ب.ظ

یالا. چه خبرن؟
کر بابا با ۱۰۰۰ حرف و حدیث ۲ تا اردو ته بهبهو رتی اسه میته بشی تهرو؟؟؟؟؟

سلام دوست عزیز.

حرف و حدیث؟؟؟؟!!!!!
در مورد اردوی اول انجمن خدمتتون عرض کنم که مثل همه کارها که در اولین اقدام مشکلات و نواقصی بوجود میاد اردوی اول انجمن هم کمبودهایی داشت که طبیعی بود و شورای مرکزی انجمن هم پذیرفت و از همه دوستان انجمن پوزش طلبید که در اردوی دوم مطمئنا جبران شد.

در مورد این اردوی علمی تفریحی و همه کارهای دیگه و حتی توی همه مراحل زندگی خدمتتون بگم که:
خواستن توانستن است.

[ بدون نام ] 1387/02/14 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام
به نظر من این برنامه به دلیل نداشتن جا کمی خنده دار و نشدنی به نظر می رسد واز این هیئت ریئسه چنین تصمیمی بعید بود چون اگر کسی مکانی برای ماندن داشت که خودش از روز اول برپایی نمایشگاه دراونجا حضور پیدا می کرد و دیگر هیچ ....( خانم منفرد وجناب رفیع زاده با شمام)

جا کمه 1387/02/18 ساعت 11:21 ق.ظ

اگه میشه این جلسات رو توی یه کلاس بزرگ تر برگزار کنین

صادق آصفی 1387/02/20 ساعت 06:25 ب.ظ http://www.beshirnezir.com

سلام
خوشحالم که دوستان بهبهانی مقیم شروع به راه اندازی پایگاه های اینترنتی برای معرفی هرچه بهتر بهبهان و گرد آوردن بهبهانی های مقیم کرده اند.
منتظر دریافت اخبار انجمن در بشیر نذیر هستم.
موفق باشید و همیشه سربلند...

با سلام و عرض خسته نباشید
اولین باره که به وبلاگ شما سر می زنم
بسیار خوشحال شدم از اینکه شما رو هم در عرصه وبلاگ های بهبهان دیدم
امیدوارم موفق باشید

؛بهبهان وب؛ یک طرحی را اجرا می کند که به شما پیشنهاد می کنم به اون بپیوندید...
من فضای رایگان همراه با نرم افزار مدیریت محتوای رایگان و یک نام اختصاصی به صورت www.yourname.Behbahanweb.comرو به انجمن شما ااختصاص می دم تا شما اونجا فعالیت کنید

پاسختون رو از طریق تماس با ما در سایت برای بنده ارسال نمایید
با تشکر از شما

این فقط یک گلایه است از وزارت فرهنگ و اداره نشر کتب در ایران به بهانه نمایش کتاب!!
عجب حرف قشنگی زنده ویلفردو پارتو در ۷۰ سال پیش که: "حکومت بر جامعه خفتگان چه آسان است."

این بخشی از مقاله جدید بلاگ برادران ارجانف است. یه سر بهمون بزنین...

شب نویس 1387/02/23 ساعت 12:16 ب.ظ http://www.shabnewis.blogfa.com

سلام.من اطلاع نداشتم که بهبهانی ها توی دانشگاه هم انجمن دارن...پیروز باشید

وبلاگ نویسان فارسی و همشهری مواظب باشین!!!
با سلام به دوستان عزیز و جان....

این عنوان شاید غلط انداز باشه ولی واقعیت داره. آره مواظب خودتون باشین. فکر نکنین که دچار توهم گزند و آسیب یا پارانویا گرفتیم. آخه امروز مثه هر هفته مشغول چک کردن بازدیدکنندگان از بلاگمون بودیم از طریق سایت Sitmeter.com که یه منطقه جغرافیایی و فرد یا افراد بازدید کننده جالب بود برامون. مشخصات اون همونطور که این موتور جستجو به ما داد به قرار مکان یابی زیر (به ادامه مطلب یه سر بزن.) است. انگار گروهی به اسم Al Sabah Universal Group مربوط به Armed Forces Europe, Middle East, & Canada هستن که در USA و شهری به اسم APO حالا چقدر این اطلاعات ...
این بخشی از مقاله ما در بلاگ به روز شده مون هست ... حتما اونو بخونین ... مسائل امنیتی بلاگتون هست....

فرضیات هفتگانه بررسی مورد مطالعه قرار گرفته و نتایج زیر بطور خلاصه بدست آمد:

1. ارتباطی بین دین و مذهب فعلی مردم بهبهان و نحوست و تابو بودن روز شنبه وجود ندارد.

2. تابو بودن روز شنبه فقط اختصاص به اجتماع شهری ارجان و بهبهان داشته است.

3. بجز دو اجتماع 2 و 5(غرب و شمال غیر عربی و اقلیت مذهبی قومی صابئین) فرضیه سوم در مورد سایر اجتماعات همسایه ارجان رد میشود. یعنی قداست روز شنبه همراه با جلوه ای از نحوست در اجتماع آنها، رواج نداشته است. در مورد دو اجتماع استثناء شده بالا بیان شد که بایستی بررسی جداگانه صورت پذیرد.

4. در فرضیه چهارم آورده بودیم که این نحوست شامل روزهای دیگر هفته هم میشود؛ مطالعه ساده مردمشناختی
این بخش آخر از مقاله ما در بلاگ به روز شده ماست ... یه سر بزنین...
برادران ارجانف

کللر تیشتر گیر 1387/02/25 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام کنی
۱:شعار این هفته:هر کاری تزوکها یا تیشتر ها یا تانکک ها کنند شاید از چشم خدا دور بماند ولی از چشمان تیز بین کللر پنهان نمیماند
۲:نیومدین برای جام شلم ها.فردا گله ای نداشته باشین
۳:هیچ
۴:حضرت موسی نگهدارتا

با سلام خدمت شما و آرزوی توفیق روز افزون
وبلاگ فریاد بهبهان مقدم همه ی بهبهانی های عزیز و گرامی را محترم شمرده و در حال حاضر با مطلبی درمورد منزل نجف خان منصوری به روز می باشد . از حضور شما پیشاپیش تشکر کرده و امید وارم فریاد بهبهان را لینک کنید .
من ا... توفیق

با مطلبی در مورد دکتر سروش ُ وبلاگ فریاد بهبهان به روز شد .
خوشحال میشم یه سری بزنید .

برادران ارجانف 1387/03/20 ساعت 11:41 ب.ظ

این مطلب رو امروز تو وب ما و شما دیدم که جالب بود برا عزیزان گفتم شاید تو ایران فیلتر شده اینجا اوردم. اونو که می خوندم به یاد کتاب جورج اورول(مزرعه حیوانات) افتادم که آخر سر خوکها و چهارپاها افتادن به جون هم برا تسخیر بیشتر مزرعه و فریب بیشتر حیوانات اون. بطوریکه آخر سر هم مثه صاحبان قبلی مزرعه یعنی ارباب جونز شدن..؟؟!! شما این مطلب رو بخونین حتما... درج این متن به معنا تائید کامل اون نیست و به معنای پاک منزه بودن بقیه که اسمشون رو نیووردن هم نیست..؟؟!! بقیه مثه ....
دبیر کمیته تحقیق و تفحص قوه قضائیه شنبه 14/2/87 در جمع دانشجویان همدانی دست به افشاگری پشت پرده های مفاسد اقتصادی کشور زد.. این افشاگری ها که من از روی متن فیلم سخنرانی او استخراج کرده ام به این شرح است:
١- یکی ازآقایان علما آمد گفت یک پسرمعلول جسمی دارم و می خواهم یک موسسه توانبخشی بسازم که پسرم هم زیر نظر خودم باشد. ما هم موسسه را ثبت کردیم. بعد آمد گفت که اقا من ساپورت مالی می خواهم فلان معدن سنگ دهبید فارس را که بهترین معدن سنگ دنیاست به من بدهید. بعد از چند وقت گفت کم است معدن دیگری در زنجان را هم به من واگذار کنید و تا به حال این آقا چهار معدن را تصاحب کرده به بهانه ساپورت یک موسسه توانبخشی. در این زمان دانشجویان با اصرار خواستند که نام این شخص چیست. پالیزار گفت آیت الله امامی کاشانی (عضو شورای نگهبان و یکی از ٤ امام جمعه موقت اما پای ثابت تهران)
٢- آیت الله… آمدند نزد مقام رهبری گفتند که می خواهیم یک دانشگاه قضایی بسازیم برای خواهران در قم. مجوز داده شد. بلافاصله بعد از مجوز رفتند سراغ ساپورت مالی که بله کارخانه لاستیک دنا را مجوزش .....

[ بدون نام ] 1387/03/26 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام
مقاله این هفته بلاگ پیام بهبهان
پارک ملی
با تشکر از حضور سبزتان
منتظر نظرات شما دوست گرامی می باشم.
www.payambehbahan.blogfa.com

صالحی 1387/04/11 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام به همه ی بچه های گل بهبهانی انجمن اهواز
من احتمالا فوق اونجا قبول میشم.....از همین حالا امادگی خودمو واسه همکاری و شرکت تو برنامه ها تون اعلام میکنم....
راسی میشه هی آمار از وضع دانشکده مکانیک چمران بدین؟؟؟
مرسی

نگار نوربخش 1387/04/28 ساعت 10:12 ب.ظ

جالب بود.اقا می رین اردو ماروهم ببرین!!!!!!!!..............

کللر بزرگ 1387/06/06 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام
باز دوباره غم از دست دادن رو باید تسلیت گفت
امیدوارم دفعه دیگه شادی به دنیا اومدن رو تبریک بگم
همیشه شاد باشین دوستان که زندگی فقط تو همین دنیاست نذارین از دستتون بپره.

کللر بزرگ 1387/07/04 ساعت 02:48 ب.ظ

بنام نامی ....
حالتون سر فرمه که ایشالا
سال جدید رو به ترم اولیا تبریک میگم
امیدوارم بتونید تو دانشگاه از همه جنبه ها رشد کنین نه فقط از لحاظ درسی بزرگ شین
همینطور امید دارم که بقول معروف یه مرد از دانشگاه فارغ شین نه اینکه بچه بمونین
میدونم که بهبهانیای چمران لایق کلمه مرد هستن
بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد