نیروی مورد نیاز پروژه بید بلند 2 همگی از شهرستان بهبهان هستند

فرماندار بهبهان از معرفی نیروهای مورد نیاز  

 

پیمانکاران پروژه بیدبلند2 توسط اداره کار و امور  

 

اجتماعی شهرستان بهبهان خبر داد .  

 

حسن حائری در گفتگو با بهبهان وب گفت: کلیات پروژه عظیم و ملی پالایشگاه بیدبلند 2 در دولت هشتم تصویب و زمین محل ساخت آن مهیا گردید اما بنا به دلایل فنی بحث جابه جایی محل اجرای پروژه و انتقال آن مطرح گردید که به همین علت کار اجرایی آن عملا متوقف شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های جدی و مستمر مسئولان شهرستان بهبهان و استان خوزستان و دستور صریح دکتر محمود احمدی نژاد در سال 1385 موضوع مجددا در شورای اقتصاد کشور مطرح و با اصلاحاتی اجرای پروژه در شهرستان بهبهان تصویب گردید.

حائری تصریح کرد: در سفر اول ریاست جمهوری به خوزستان و شهرستان بهبهان،هیات دولت دستور آغاز عملیات اجرایی پروژه را صادر کردند که با فراهم آوردن زمینه وبستر مناسب جهت شروع عملیات اجرایی،کار ساخت پروژه از سال 1386 رسما اغاز و با قوت ادامه دارد که در حال حاضر عملیات خاکبرداری آن رو به اتمام بوده و بتن ریزی آن آغاز گردیده است.

فرماندار بهبهان با اعلام این خبر که بیش از 300 نفر در پروژه پالایشگاه بیدبلند2 مشغول به کار شده اند گفت: نیروی کار مورد نیاز پیمانکاران پروژه توسط اداره کار و امور اجتماعی بهبهان تامین و معرفی می شوند.

وی خاطرشنان ساخت:البته در طول این مدت ناهماهنگی هایی میان برخی دستگاه ها و پیمانکاران بوده که بخش عمده ای از آنها با پیگیریهای انجام شده مرتفع گردیده و امیدواریم با درایت مدیر عامل شکت گاز کشور و مجری طرح این مشکلات کوچک نیز برطرف گردد.

حائری همچنین در خصوص پالایشگاه بیدبلند یک گفت: در طول سه سال گذشته هماهنگی ها و ارتباطات میان فرمانداری و دستگاه های شهرستان بهبهان با مدیر عامل پالایشگاه بیدبلند یک،نسبت به گذشته بهبود یافته ولی همچنان کافی نیست.

وی تصریح کرد: ما توقع داریم مدیران پالایشگاه به روستاهای اطراف خود به ویژه در رفع مشکلات آب شرب،بهسازی و ایجاد فضاهای ورزشی و نیز اشتغال و بکارگیری جوانان آن ناطق توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار بهبهان در پایان خاطرشنان کرد: تا هم اکنون در این راستا جلسات و مذاکرات متعدد و فراوانی داشته ایم و نتایجی هم حاصل شده ولی باید این همکاری ها و هماهنگی ها بیشتر از گذشته باشد.