نیروی مورد نیاز پروژه بید بلند 2 همگی از شهرستان بهبهان هستند

فرماندار بهبهان از معرفی نیروهای مورد نیاز  

 

پیمانکاران پروژه بیدبلند2 توسط اداره کار و امور  

 

اجتماعی شهرستان بهبهان خبر داد .  

 

حسن حائری در گفتگو با بهبهان وب گفت: کلیات پروژه عظیم و ملی پالایشگاه بیدبلند 2 در دولت هشتم تصویب و زمین محل ساخت آن مهیا گردید اما بنا به دلایل فنی بحث جابه جایی محل اجرای پروژه و انتقال آن مطرح گردید که به همین علت کار اجرایی آن عملا متوقف شد.

وی ادامه داد: با پیگیری های جدی و مستمر مسئولان شهرستان بهبهان و استان خوزستان و دستور صریح دکتر محمود احمدی نژاد در سال 1385 موضوع مجددا در شورای اقتصاد کشور مطرح و با اصلاحاتی اجرای پروژه در شهرستان بهبهان تصویب گردید.

حائری تصریح کرد: در سفر اول ریاست جمهوری به خوزستان و شهرستان بهبهان،هیات دولت دستور آغاز عملیات اجرایی پروژه را صادر کردند که با فراهم آوردن زمینه وبستر مناسب جهت شروع عملیات اجرایی،کار ساخت پروژه از سال 1386 رسما اغاز و با قوت ادامه دارد که در حال حاضر عملیات خاکبرداری آن رو به اتمام بوده و بتن ریزی آن آغاز گردیده است.

فرماندار بهبهان با اعلام این خبر که بیش از 300 نفر در پروژه پالایشگاه بیدبلند2 مشغول به کار شده اند گفت: نیروی کار مورد نیاز پیمانکاران پروژه توسط اداره کار و امور اجتماعی بهبهان تامین و معرفی می شوند.

وی خاطرشنان ساخت:البته در طول این مدت ناهماهنگی هایی میان برخی دستگاه ها و پیمانکاران بوده که بخش عمده ای از آنها با پیگیریهای انجام شده مرتفع گردیده و امیدواریم با درایت مدیر عامل شکت گاز کشور و مجری طرح این مشکلات کوچک نیز برطرف گردد.

حائری همچنین در خصوص پالایشگاه بیدبلند یک گفت: در طول سه سال گذشته هماهنگی ها و ارتباطات میان فرمانداری و دستگاه های شهرستان بهبهان با مدیر عامل پالایشگاه بیدبلند یک،نسبت به گذشته بهبود یافته ولی همچنان کافی نیست.

وی تصریح کرد: ما توقع داریم مدیران پالایشگاه به روستاهای اطراف خود به ویژه در رفع مشکلات آب شرب،بهسازی و ایجاد فضاهای ورزشی و نیز اشتغال و بکارگیری جوانان آن ناطق توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار بهبهان در پایان خاطرشنان کرد: تا هم اکنون در این راستا جلسات و مذاکرات متعدد و فراوانی داشته ایم و نتایجی هم حاصل شده ولی باید این همکاری ها و هماهنگی ها بیشتر از گذشته باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
کر یه خوشن 1387/11/09 ساعت 05:39 ب.ظ

اگه این جور باشه عالیه. امیدواریم آقای فرماندار تلاش خودشو بکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد